ח"כ לשעבר גינזבורג: "לא מערערים על הבחירות, מודאגים מהממשלה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ לשעבר גינזבורג: "לא מערערים על הבחירות, מודאגים מהממשלה"

ח"כ לשעבר ב'כחול לבן' איתן גינזבורג לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "נתניהו נסחט על ידי השותפים שלו, זה לא אפשרי לנהל ככה את משרד החינוך ששר החינוך לא אחראי על התכנים" | האזינו

צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת לשעבר איתן גינזבורג שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והביע את דאגתו מהממשלה המתרקמת. "אין עוררין על תוצאות הבחירות, אנחנו מודאגים מהכיוונים שאליהם הולכת הממשלה, וזה לגיטימצי לחלוטין. מטריד אותנו מה שיקרה במשרד הביטחון, מטריד אותנו מה שיקרה בבתי המשפט, מותר לנו לומר את הדברים האלו".

"לקחו חלק ממשרד החינוך, ונתנו למישהו אחר. אנחנו מודאגים ממה שאבי מעוז יעשה, יש שר חינוך ויש אבי מעוז, גם אורית סטרוק קיבלה חלק, אני כבר לא יודע מה שר החינוך יחליט" הוסיף.

"נתניהו נסחט על ידי השותפים שלו, זה לא אפשרי לנהל ככה את משרד החינוך ששר החינוך לא אחראי על התכנים" כך גינזבורג.

"אם בן גביר יצליח להחזיר את המשילות בנגב ולהוריד את רף האלימות נודה לו. אם הוא יצית את המדינה בזה שהוא יעלה להר הבית אני מודאג מזה".

"אני אלחם שיהיה יחס הוגן בוועדות, יש לנו מדינה אחת ואנחנו צריכים לשמור שלמרות חילוקי הדעות, לא נשרוף את הבית. לצערי האופוזיציה שהייתה לנו שברה את הכלים. אנחנו לא נצביע אוטומטית נגד הממשלה, כמו שהם עשו. אנחנו נבחן את הדברים ובמה שטוב נתמוך".

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות